6 Δεκ 2021

Τα γενέθλια του μπλογκ 😏

 Άλλη μια χρονιά που γιορτάζει το μπλογκακι μου, το έχω από το 2006 αλλά γράφω από το Δεκέμβριο του 2008. Πόσα άλλαξαν από τότε, πολλές ζωές πέρασαν στα τελευταία 13 πια χρόνια.

Έγινα μάνα που αυτό το γεγονός από μόνο του σε αλλάζει καταλυτικά. Αλλά δεν είναι μόνο αυτή η αλλαγή είναι πάρα πολλές, όσες φαίνονται κι άλλες πιο βαθιές που δεν φαίνονται αλλά είναι ουσιαστικές κι υπαρκτές.

Μία τέτοια καθοριστική αλλαγή ήταν ο έρωτας που στάθηκε αφορμή πάρα πολλά να αλλάξω, πρώτα και βασικά εμένα την ίδια.

Η αλλαγή του ίδιου σου του εαυτού είναι το πιο δύσκολο project αλλά και το πιο ικανοποιητικό που θα κάνεις ποτέ.

Ειδικά αν είσαι τελειομανής δύσκολα θα πετύχεις επειδή ο στόχος όλο και μετατίθεται, αλλάζει, βελτιώνεται.

Όπως και να έχει θέλω να συνεχίσω να γράφω πολλά ακόμα χρονιά στο μπλογκ μου είτε το διαβάζει κανένας είτε όχι.

Το μπλογκ είναι ένας τρόπος να πάω πίσω στον τότε εαυτό, στον τότε τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς. Παρά πολύ διαφορετικό από τις ωραιοποιημενες αναμνήσεις των φωτογραφιών. 

4 σχόλια:

  1. Χαιρομαι που εισαι καλά και εγιναν αλλαγες ομορφες στη ζωη σου.Σιγουρα τα χρονια ειναι πολλα που γραφαμε.Αφησα στην προηγουμενη αναρτηση σχολιο αλλα ειδα τωρα τη νεα αναρτηση και σου αφηνω ευχές για καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε μου κάθε φορά που σε βρίσκω εδώ πολύ χαίρομαι. γνωριζόμαστε πια πολλά χρόνια και εκτιμώ τη σχέση που αναπτύξαμε μέσα από τα μπλογκ μας. καλά να είσαι, να έχεις υγεία και να περνάς όμορφα πάντα :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να γράφεις, να γράφεις!
    Για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!
    Να, εγώ ας πούμε σε διαβάζω, άσχετα αν δεν σχολιάζω.
    Να φανταστείς και στο δικό μου έχω κλειστά τα σχόλια τελευταίως.

    Χρόνια πολλά, λοιπόν, στο βλογ σου!
    Να το χαίρεσαι και να το δεις όπως επιθυμείς!
    Και το παιδί σου να το χαίρεσαι και να το δεις όπως θα επιθυμεί εκείνο!

    Καλό βράδυ Νταίζη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ευχαριστώ πολύ! χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται ακόμα με τα μπλογκ και δεν είμαι η μόνη. η σχέση και η επικοινωνία μέσα από τα μπλογκ δεν συγκρίνεται με άλλα είδη επικοινωνίας.
      να είμαστε καλά λοιπόν να διαβάζουμε και να γράφουμε στα μπλογκ μας 🙂😉

      Διαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...