27 Ιουν 2011

Φτάνει πια διαφημίσεις!

Είναι κάποιες εταιρείες που έχουν την διεστραμμένη άποψη ότι αν εκνευρίσουν τους πελάτες τους τότε θα τις θυμούνται και θα τις προτιμούν. Καταντούμε έτσι θύματα ουκ ολίγων σπαστικών διαφημίσεων με απαίσια μουσική, επαναλαμβανόμενα λόγια ή με εικόνες που λίγο έχουν να κάνουν με το προιόν, αλλά νομίζουν οι διαφημιστές πως πουλούν - π.χ. γυμνά γυναικεία σώματα παντού, ακόμα κι αν το προιόν απευθύνεται καθαρά σε γυναίκες που όρεξη έχουν να κοιτούν το γυμνό τέτοιο της άλλης. Και αν το δουν (το γυμνό τέτοιο που λέγαμε) θα αγοράσουν το χαζοπροιόν ενώ αν δεν το δουν δε θα το πάρουν. Μα πόσο βαθιά νυχτωμένοι μπορεί να είναι μερικοί μερικοί;!

Ειδικά κάποιες απ'αυτές έχουν τόσο σπαστική μουσική που αν τις ακούσεις στο ράδιο έχουν την εκνευριστικότατη ιδιότητα να σου κολλούν όλη μέρα έτσι που και να θες να τις αποφύγεις να'ναι αδύνατο. Όλοι ξέρουμε συγκεκριμένη εταιρεία που για να τραβήξει την προσοχή του πελάτη φτιάχνει συστηματικά και κατ'εξακολούθηση μόνο σπαστικές διαφημίσεις ώστε να μας δίνει στα νεύρα κάθε φορά που'χουμε την ατυχία να πέσουμε πάνω της.

Φυσικά οι διαφημιστές σκοπό έχουν να πουλήσουν και για να το κάνουν αυτό θα επιστρατεύσουν ό,τι τρόπο τους κατεβεί. Οι εταιρείες όμως ακούνε άραγε τα σποτάκια πριν φτάσουν την τηλεόραση ή το ράδιο; Γιατί δεν νομίζω μια εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και το προιόν που λανσάρει (και που προφανώς έχει σκοπό να πουλήσει) να θέλει να έχει ένα σπαστικό διαφημιστικό που να εξαναγκάζει τον δύσμοιρο τηλεθεατή να κάνει ζάπινγκ με μανία, με το που καταλαβαίνει τι επακολουθεί.

Μου'χει τύχει να κλείσω το ράδιο ή να αλλάξω κανάλι μόνο και μόνο για αποφύγω διαφημιστικό που έπαιζε για χιλιοστή φορά εκείνη τη μέρα. Το 'χω κάνει και θα συνεχίσω να το κάνω κάθε φορά που νιώθω σαν πελάτης πως υποτιμούν τη νοημοσύνη μου και νομίζουν ότι αν μου επαναλάβουν 10.000 φορές πως έχουν προσφορές και ποιες είναι αναλυτικά, πως θα τρέξω με τα πόδια να κτυπούν στο πισινό για να ψωνίσω.

Έχω φτάσει στο σημείο να στείλω μέηλ σε υπεραγορά που όλες τις οι διαφημίσεις ήταν για τα 1+1 αλλά προφανώς το μέηλ έπεσε σε ώτα και μάτια που δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να κατανοήσουν ότι αν με εκνευρίζουν συστηματικά θα με χάσουν από πελάτη. Προφανώς με έχασαν, γιατί αν έχω σκοπό να ψωνίσω δε θα πάω μόνο και μόνο γιατί κάνουν προσφορές και όταν θα είμαι στο μαγαζί τις προσφορές μπορώ μια χαρά να τις εντοπίσω από μόνη μου αν με ενδιαφέρουν, χωρίς να χρειάζεται να μου τις καρφώσουν στον εγκέφαλο κάθε μισή ώρα!

Άσε που κάποιοι ραδιοσταθμοί και τηλεοπτικά κανάλια το'χουν παραξηλώσει εντελώς και κάθε τρεις και λίγο κάνουν διάλειμμα για διαφημίσεις. Ουσιαστικά έχουν καταντήσει να το διάλειμμα να'ναι η εκπομπή και το ουσιαστικό μέρος οι διαφημίσεις. Είπαμε τους αποφέρουν κέρδη που χρειάζονται, αλλά λίγος σεβασμός στον ακροατή ή τηλεθεατή δε βλάπτει. 

Προχθες συγκεκριμένα είχε μια πολύ καλή ραδιοφωνική εκπομπή που έβαλε διαφημίσεις μετά ένα τραγούδι, ένα μόνο το τονίζω και μετά καπάκι διαφημίσεις! Δηλαδή καθόλου δεν ακολουθούν τις οδηγίες για το πόσες διαφημίσεις μπορούν να παίζουν ανά ώρα κι όλα στο βωμό του χρήματος. Όμως αυτό που δεν λογαριάζουν είναι ότι απ΄τις πολλές διαφημίσεις τελικά ο ακροατής ή τηλεθεατής θα βαρεθεί θα αλλάξει κανάλι ή σταθμό και θα τον χάσουν με αποτέλεσμα να μειωθούν και οι διαφημίσεις τους στην πορεία. 

Δεν είναι σχήμα οξύμορο; Κάθε που πέφτει ακροαματικότητα ή θεαματικότητα μιας εκπομπής τότε να γλυτώνουμε απ΄τις μισητές διαφημίσεις και να μπορούμε να παρακολουθήσουμε λίγο ανενόχλητοι! Αν την παρακολουθούν πολλοί την εκπομπή κλάφτα Χαράλαμπε! Δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε για να γλυτώσουμε;

από το μπλογκ Ερμής Αγγελιοφόρος

Απ'την άλλη υπάρχουν οι εξαιρέσεις, οι διαφημίσεις εκείνες που ήταν τόσο μα τόσο καλές που τις κυνηγούσα όποτε έπαιζαν και κάθε δεπτερόλεπτο τους ήταν μια αληθινή απόλαυση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που πολλές αληθινά καλές διαφημίσεις τις θυμόμαστε χρόνια μετά που σταμάτησαν να προβάλονται και γελάμε κάθε φορά που αναφέρουμε τις ατάκες τους. Π.χ. ποιος μπορεί να ξεχάσει αυτή την διαφήμιση; Ή αυτή εδώ; Η αυτή την φρουτοδιαφήμιση;

Για να μην πιάσω στο στόμα μου τις διαδυκτιακές διαφημίσεις που'ναι άλλο μεγάλο κεφάλαιο και είχα ασχοληθεί με ανοιχτή επιστολή προς αυτούς που μας σπαμάρουν παλιά.

23 σχόλια:

  1. Και επειδή και μένα δεν μ' αρέσει να με υποτιμούν βρήκα τη λύση εδώ και χρόνια.Τηλεόραση βλέπω ελάχιστα (άλλωστε δεν έχει να μου προσφέρει και κάτι ) και ραδιόφωνο μόνο όσα βάζουν ελάχιστες ως καθόλου διαφημίσεις (βλέπε κρατική ραδιοφωνία ) !!! Τα φιλιά μου!!!
    Υ.ΓΟι δύο πρώτες διαφημίσεις , όλα τα λεφτά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/6/11, 5:54 μ.μ.

    Εγώ πάντως και στο ραδιο οταν βαζουν διαφημισεις το αλλαζω! Με εκνευριζει πολυ αυτη η πλυση εγκεφάλου για τα αχρηστα που μας λανσαρουν! Ουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με την τηλεόραση πήραμε διαζύγιο!
    Με το ραδιόφωνο τώρα νοιώθω τον ίδιο εκνευρισμό!
    Εχω κάνει επιλογές από τραγούδια που μου αρέσουν ίδια θεματικά και τα ακούω από τον Η/Υ.
    ΟΥΣΤ! Που λέει και η Coula!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχουν και κάτι σκέτη αποθέωση, όπως αυτές που εβαλες και σχεδόν όλες της κοσμο... τρομερά μυαλά οι άνθρωποι...
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εδώ τα ίδια!!!! από την κάθε ώρα τα 20 λεπτά είναι διαφημίσεις, την λίγη τηλεόραση που παρακολουθώ προτιμώ να την γράψω για να αποφεύγω τα διαφημιστικά. Το δε ραδιόφωνο μόνο στο δρόμο μου για τα νέα. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρυσάνθη μου πολύ καλές λύσεις βρήκες :)
    τα κρατικά ραδιόφωνα ευτυχώς έχουν λιγότερες διαφημίσεις αν και κανονικά με τη κρατική χορηγία που πέρνουν θα'πρεπε να μην έχουν καθόλου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Coula μου ουστ και πάλι ουστ! Το κακό εδώ είναι ότι οι επιλογές των σταθμών σε μουσική είναι άθλιες και το να βρω άλλο σταθμό ν'ακούσω δύσκολη υπόθεση. Άσε που βάζουν σχεδόν όλοι ταυτόχρονα διαφημίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντιγόνη μου καλά έκανες! Αυτό της αξίζει της ρημάδας! Το ράδιο όταν πέσεις σε καλό παραγωγό είναι απόλαυση γιατί μπορεί ν'ακούσεις τραγούδια που'χεις ξεχάσει και προσωπικά μ'αρέσει να ακούω και καμιά κουβεντούλα στη μέση όχι όλο μουσική. Ουστ ουστ ουστ! :)

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΟΥΛΗ μου όντως οι καλές διαφημίσεις είναι δυσέρευτες αλλά όταν τις πετύχουμε είναι απόλαυση, τολμώ να πω :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Evie μου εκεί μπορεί να'ναι τα 20 λεπτά διαφημίσεις εδώ είναι πολύ παραπάνω. Το ράδιο στα αυτοκίνητο είναι ωραία συντροφιά και στη δουλειά θα προσθέσω :)
    Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πες τα! Συγκεκριμένη διαφήμιση-παραλλαγή γνωστού άσματος την ακούω δυστυχώς πάνω από 10 φορές την ημέρα στο ράδιο. Έχω ορκιστεί να μην πατήσω ποτέ στο μαγαζί εξαιτίας αυτού του πράγματος.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. KitsosMitsos ας το δουν αυτοί που τις παραγγέλνουν και τις πληρώνουν, ότι διώχνουν πελάτες αντί να κερδίζουν κι ας τις σταματήσουν επιτέλους!!!!

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ραδιόφωνο, μόνο μετά τις 9-10 το βράδυ μπορείς ν' ακούσεις χωρίς να χρειάζεται να παίρνεις ψυχοφάρμακα από τις διαφημίσεις. Δηλαδή, μπορείς ν' ακούς ραδιόφωνο όταν πηγαίνει για ύπνο ο όχλος στον οποίο και απευθύνονται οι συγκεκριμένες διαφημίσεις που σου/μου/μας σπάνε τα νεύρα.
    Να ξέρεις, πάντως, ότι οτιδήποτε (καλό, κακό, ηλίθιο, εκνευριστικό, βλακώδες κτλ) επαναλαμβάνεται over and over and over again, έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Κάνει την επιθυμητή (γι' αυτούς) πλύση εγκεφάλου στον μέσο ακροατή/τηλεθεατή, με αποτέλεσμα να αγοράζει το προϊόν τους. Αυτό τους φτάνει και τους περισσεύει. Δεκάρα δεν δίνουν αν εσύ κι' εγώ βρίσκουμε τη διαφήμισή τους από γελοία μέχρι σιχαμερή.
    Στην τηλεόραση (τις λίγες ώρες που παρακολουθώ πια), πατάω πάντα mute στις διαφημίσεις.
    Όσο για το ραδιόφωνο, έχω βρει την ησυχία μου στο Internet radio.

    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ: Αυτή η διαφήμιση της Aegean... πολύ γέλιο!!! Η φάτσα του Άγγλου είναι όλα τα λεφτά! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Jumbo φορέβερ!!! Πόσο ΔΕΝ μου έχουν λείψει...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Lilith το βράδυ συνήθως δεν ακούω ράδιο. Ακούω το πρωί που πάω δουλειά, στη δουλειά το'χω σαν background και στο γυρισμό πάλι. Το τι διαφήμιση παίζει άσε καλύτερα.
    Το αποτέλεσμα που λες δεν είναι το αναμενόμενο που νομίζουν οι διαφημιστές αλλά η απομάκρυνση από την εταιρεία αφενός κι απ'το προιόν αφετέρου. Άρα τους έρχεται μπούμερανγκ όλο αυτό πίστεψε με!
    Οι διαφημίσεις στην τηλεόραση πάντα mute αν δεν έχει γίνει αλλαγή καναλιού. Και τώρα τελευταία και στο ράδιο mute οι διαφημίσεις :)))
    Φιλάκια πολλά!

    υγ. όντως είναι πολύ πετυχημένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. UrbanTulip καλή ιδέα αλλά ξέρεις τι παθαίνω; Βαριέμαι εύκολα όλα τα cd μου. Ενώ στο ράδιο δεν ακούς ποτέ κάτι που περιμένεις και υπάρχουν εκπομπές που βάζουν όμορφα ξεχασμένα κομμάτια και σε ξαφνιάζουν ευχάριστα.

    Στο γραφείο δεν παίζει παρά ράδιο άρα δεν είναι καν επιλογή.. εκτός κι αν βάλω cd στο πισί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. την διαφήμιση για τη συναυλία του καρρά στο κανάλι6 την άκουσες;! δεν πίστευα στ αυτιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος29/6/11, 7:37 μ.μ.

    Γιατι δε λες για την απαισια, αισχρη, ελεεινη διαφημιση του jumbo; "Γιατι εχεις τα jumbo πλαι σου...". Ελεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος29/6/11, 7:37 μ.μ.

    OVERPROTECTED : http://anisixos.blogspot.com/2011/06/overprotected.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ουφ! μου την άκουσα. Θα μπορούσα να την αποφύγω; Άσε άσε το κανάλι τελευταία έχει γεμίσει με εκατοντάδες διαφημίσεις και αναγκάζομαι να το αποφύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. anisixe ποιος σου είπε πως δε λέω; Απλά δεν το λέω τόσο ξεκάθαρα :)
    Άλλωστε η συγκεκριμένη εταιρεία έχει παράδοση στις σπαστικές διαφημίσεις. Ξέρεις καμιά δική τους να μην είναι σπαστική; Το καμαρώνουν κι όλας τρομάρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Επαναπροσδιορισμός

Κάποιες φορές χρειάζεται να συμβεί κάτι πολύ ακραίο, για να συνειδητοποιήσεις τα πραγματικά σημαντικά πράγματα και ανθρώπους στη ζωή σου και...