6 Ιαν 2010

Jumping to conclusions

Είναι φορές που πιάνω τον εαυτό μου να έχω πηδήξει σε βιαστικά συμπεράσματα χωρις να'χω υπόψη μου όλα τα στοιχεία. Όταν ανακαλύψω πόσα συμπεράσματα έβγαλα τα οποία είναι αστήρικτα, αβάσιμα και στην τελική άσχετα τσαντίζομαι γιατί λέω στον εαυτό μου 'τι βιάζεσαι; ολοκληρωμένη εικόνα δεν μπορείς να έχεις από ψήγματα.' Έλα όμως που είναι φυσικό κι επόμενο όταν έχεις μπροστά σου λίγα υλικά να τα χρησιμοποιείς για να φτιάξεις ό,τι σου'ρθει...





Για να γίνω πιο συγκεκριμένη και να μην αοριστολογώ παραπάνω, είχα μήνες να δω μια φίλη και πίστευα ότι απομακρύνθηκε από κοντά μου χωρίς λόγο και αιτία. Τελικά όμως τίποτα τέτοιο δεν είχε συμβεί γιατί βρεθήκαμε τώρα τις γιορτές κι ήταν όπως παλιά. Μάλλον εγώ ήμουν κάπως ψυχρή μαζί της αφού θεωρούσα ότι με είχε γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων της.

Φάνηκε όμως από τη συμπεριφορά της, τις κουβέντες της και τη γλώσσα του σώματος της ότι κάτι τέτοιο δεν ίσχυε κι ότι για κείνη ήταν όλα μέλι γάλα, όλα όπως παλιά. Εκεί αναρωτήθηκα μπας και ήταν όλα στη φαντασία μου, ή αν έφταιγα κι εγώ που είχαμε χαθεί.. Η απάντηση είναι ναι έφταιγα κι εγώ. Άρα πως και πότε πρόλαβα να πηδήξω κυριολεκτικά στο συμπέρασμα ότι με απομάκρυνε απ'τη ζωή της, ακόμα δεν ξέρω. Μάλλον βιάστηκα να πληγωθώ...

Ένα έχω να πω όλα καλά. Ας πάψω να είμαι τόσο εύθικτη και μη μου άπτου. Και στην τελική όλες οι σχέσεις περνάνε από διάφορες φάσεις, έχουν τα σκαμπανεβάσματα τους, τα θετικά και τα αρνητικά τους. Απλά σε γενικές γραμμές μια φιλία έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα και αντοχές. Όταν δύο φίλες δε θέλουν να απομακρυνθούν όσο κι αν μακραίνει το σχοινί που τις κρατάει μαζί παρόλα αυτά δεν σπάει. Όταν όμως δε θέλει η μια να 'ναι φίλη με την άλλη τότε όλο εμπόδια παρουσιάζονται και δυσκολίες.


7 σχόλια:

  1. Μην βγάζεις ποτέ επιπόλαια συμπεράσματα,
    Μην κρίνεις πάντα από αυτό που βλέπεις
    Μην πιστεύεις λόγια των άλλων αν δεις η ίδια
    Και μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

    Αυτά μου έλεγαν πάντα οι γονείς μου και τα έχω κάνει τρόπο ζωής, αλλά κάποιες φορές ξεφεύγω :))

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι είναι οπως τα λες και θυμήσου οτι ολα τα "προβλήματα" στις σχέσεις, φιλικές, ερωτικές κτλ. ξεκινούν από τον εαυτό μας. Να χαίρεστε τη φιλία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταλαγματιά μου σοφές και δύσκολες στην εφαρμογή οι συμβουλές των γονιών σου :)
    Φιλιά

    Global μου έχεις απόλυτο δίκιο, από μας ξεκινούν τα προβλήματα στις περισσότερες των περιπτώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με κάλυψε η Σταλαγματιά.
    Τα φαινόμενα, πολλές φορές, απατούν.
    Πόσο μάλλον αυτά που φτιάχνουμε μόνοι μας στο μυαλό μας. :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγω βγαζω συνεχως βιαστικα συμπερασματα.. Αυτο που ειπες οτι η φιλια εχει αντοχες και ελαστικοτητα κρυβει μεγαλη αληθεια και σοφια..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχεις βραβειακι ελα να το παρεις!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Maroulaki μου να 'σαι καλά ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια και για το βραβείο :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...