22 Οκτ 2009

Φεγκ μούι, σούι, λούι




Χθες μια συνάδελφος προβληματιζότανε τι να βάλει σε ένα τοίχο του σπιτιού της για να τον αναδείξει. Τις έκαναν διάφορες εισηγήσεις άλλες συναδέλφοι μέχρι που τόλμησα να προτείνω να βάλει ένα καθρέφτη. Τι ήταν η άμεση απάντηση από εκείνη και τις άλλες 2; "Μα δεν είναι καλό φεγκ σούι να βάλεις καθρέφτη σε τοίχο απέναντι απ'την είσοδο γιατί θα φεύγει όπως μπαίνει η καλή ενέργεια!!" Το είπαν και οι τρεις σαν απαγγελία και με τόσο σθένος και πάθος που δεν απάντησα.

Ειλικρινά μου θύμισαν πιστούς μιας θρησκείας που τους είχε μιλήσει ένας μη-θρησκευόμενος κι έπρεπε να τον πληροφορήσουν για μια από τις σημαντικότερες αρχές της.

Είναι λες και η θεωρία του φεγκ σούι είναι ευαγγέλιο που πρέπει να ακολουθούμε όλοι στη ζωή αλλιώς ποιος ξέρει τι κακό θα μας συμβεί;!

ΕΛΕΟΣ!

14 σχόλια:

  1. Του ελέους..
    Ας πάρει κι εκείνη μια απόφαση μόνη της.
    Ή ας συμβουλευτεί κάποιο γκουρού τι θα της φέρει καλό φεγκ σούι..
    ΕΛΕΟΣ.
    Καλημέρα κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ...ναι...αυτό το ξερω κι εγώ! Ευτυχώς που δεν είμαστε συνάδελφοι γιατι θα τετάρτωνε το κακό !!! ( ναι..είναι δικιά μου η λέξη, δε θέλω σχόλια επ αυτού! :-P )

    Όπως επίσης ξέρω...ΝΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ απέναντι από το κρεβάτι ! ...Κρίμα ! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα ξέχασα και φιλιά !! :-))

    Καλημερούδια και στη Τζάκι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα καλή μου jacki! Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου γιατί φαίνεται αυτό το σούι είναι μια αρρώστια που έχουν κολλήσει πολλοί...

    όπως π.χ. η nellinezi μας που προφανώς είνια "πιστη" της σουίο-θρησκείας. Για πες Νέλη σε βοηθά αυτή η τοποθέτηση; :) Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμμ... Δεν ξέρω Dorothea μου...
    Δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το Φενγκ Σούι, αλλά την πιστεύω την εξήγησή του με τον καθρέφτη.
    Ούτε εγώ θα τον έβαζα απέναντι από την είσοδο.
    Μπορεί να μην συμφωνώ με κάποιες από τις... διατροφικές συνήθειες των Κινέζων, αλλά η αλήθεια είναι ότι κατείχαν αρκετή σοφία! :)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν μπορούσα να βάλω μια φατσούλα εδώ θα επέλεγα εκείνη που χτυπάει το κεφάλι στον τοίχο :))))
    ΕΕεεε δεν έχω τι άλλο να πω νομίζω εκείνη η φατσούλα θα τα έλεγε όλα.

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lilith μου καλή μου κι εσύ μια "πιστή" του σούι ε; είστε πολλοί φοβάμαι... :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ αυτά δεν τα πιστεύω καθόλου..
    Αν είναι, η θετική ενέργεια κτλ να έρθει απο τα έπιπλα... σωθήκαμε!

    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αναστασία μου αυτό ακριβώς! Αν ήξερα πως να τη βάλω θα την έβαζα. Και σκέψου να κτύπαγε το κεφάλι στον τοίχο να έσπαγε τον καθρέφτη και να έφερνε 7 χρόνια γρουσουζιά.. για να πω άλλη μια δεισιδαιμονία :)))

    Stratos Γεια στο στόμα σου Στράτο μου! Αυτό λέω κι εγώ ;) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να προτείνω μια λύση και πολύ φενγκ-σουι? Να βάλει έλαν ηλιακό θερμοσίφωνα απέναντι απο την πόρτα αντί για καθρέφτη, να συσσωρεύει την θετική ενέργεια όπως μπαίνει αντί να τη διώχνει. Και μετά ας την κάνει ο,τι θέλει. (Κράτα την εκεί, δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί)... Ή, αν τελικά αποφασίσει να βάλει καθρέφτη, να βάλει και έναν δεύτερο καθρεύτη έξω απο την πόρτα, απότε αμα βγαίνει η θετική ενέργεια να κάνει γκελ στον έξω καθρεύτη και να ξαναμπαίνει!! Και μετά σου λέει είναι επιστήμη το φενγκ σούι.. Μπαμ μπαμ τη βρήκαμε τη λύση, απλή λογική είναι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τη λέξη "καθρέφτης" στο παραπάνω σχόλιο την έγραψα δυο φορές με ύψιλον. Ξεφτιλιστήκαμε πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η πλάκα είναι ότι οι περισσότεροι που είναι γνώστες - και καλά- του φενγκ σούι, απλά έχουν διαβάσει κανένα άρθρο σε περιοδικά ή έχουν δεί κάτι στην TV και νομίζουν ότι έχουν κάνει ντοκτορά επί του θέματος! Καθρέφτη μπροστά στην είσοδο πάντως δεν έχω :p Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Nikos πέθανα στα γέλια απ'τις εισηγήσεις σου! Έτσι μοου'ρχεται να πάω να της τις πω :)))) Ειδικά αυτό με τον εξωτερικό καθρέφτη είναι όλα τα λεφτά ;)

    Dorothy δίκιο έχεις απ'τα περιοδικά τα μαθαίνουν οι περισσότεροι.. αλλά το πρόβλημα δεν είναι η πηγή της "έμπνευσης" τους αλλά ότι οι πιο πολλοί πιστεύουν ό,τι διαβάσουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...