21 Αυγ 2009

επιστροφές.. καταστροφές;*

Επέστρεψα..

...αλλά όχι ακριβώς.. ευτυχώς.. ακόμα...

Κι όλο έλεγα στον εαυτό μου "δεν την φοβάμαι την επιστροφή, σιγά" αλλά τώρα που ερχόμουν πίσω δουλειά μου πιάστηκε η καρδιά. Δεν ήθελα να γυρίσω. Άλλωστε λίγες μερούλες έλειψα..

Άντε φτάνει γκρίνιες. Πάλι καλά που πήγα να λέω!

Όμορφες, όμορφες, γλυκιές οι διακοπές. Μακάρι κάθε χρόνο έτσι..

Θα γράψω εντυπώσεις τις επόμενες μέρες..


*απ’το ομώνυμο άσμα του αγαπητού Πασχάλη Τερζή :)
 Κι έτσι για να μην ξεχνιόμαστε να και οι στίχοι:

Επιστροφές καταστροφές
έχω για σένανε κάνει πολλές
κι αντοχές γίναν κλωστές
πόσο ν' αντέξουνε σπάσαν κι αυτές

Κάθε που γύριζα το πανηγύριζα
την ίδια έκανα υπομονή
όμως γελάστηκα σε όλες βιάστηκα
καμιά δεν άξιζες επιστροφή

Επιστροφές καταστροφές
στην ίδια κόλαση στο ίδιο χθες
κι όμως μετά κάθε μετά
πάντοτε έλεγα ποτέ ξανά

12 σχόλια:

  1. Τι να γίνει; Κι η επιστροφή μέρος του παιχνιδιού είναι. Μέρα καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas Καλημέρα και σε σένα! Έτσι είναι όπως τα λες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. welcome back :-)
    υπομονή μέχρι το επόμενο ταξίδι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουφ! ευχαριστώ! από τώρα το προετοιμάζω.. στο μυαλό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος24/8/09, 2:12 μ.μ.

    Καλωσόρισες! Ελπίζω ξεκούραστη και με γεμάτες μπαταρίες :)
    (α, και σου είχα κάνει tag σε παιχνίδι, άμα δε βαριέσαι go for it :D )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυδια μου ευχαριστώ! Λίγη κατάθλιψη που τέλειωσαν οι διακοπές.. αλλά οκ θα μου περάσει! Πάω να δω το παιχνίδι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμένουμε νεάκια..
    Να είναι λίγο για να μην το βαριέσαι.
    Να είναι λίγο για να ζητάς κι άλλο.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. jacki μου έχεις απόλυτο δίκιο. οι καλύτερες αναμνήσεις είναι από αυτά που δεν χόρτασα.
    καλή σου μέρα κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πέρασες καλα. αυτό έχει σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mahler76 ναι έχεις δίκιο φίλε μου. αυτές οι γλυκές μέρες πέρασαν τόσο γρήγορα που τώρα μου φαίνονται σχεδόν σαν όνειρο..
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. One of the people καλημέρα, ευχαριστώ κι επίσης! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...