21 Μαΐ 2009

Ο Δεκάλογος του ΤΕΜΠΕΛΗ ή το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη τεμπελιά


1) Ζούμε για να αναπαυόμαστε.

2) Αγάπα το κρεβάτι σου. Είναι ο Ναός σου.

3) Αν δεις κάποιον να ξεκουράζεται βοήθησε τον.

4) Ξεκουράσου όλη τη μέρα, για να κοιμηθείς καλύτερα τη νύχτα.

5)
Η δουλειά είναι ιερή. Μην την αγγίζεις.

6)
Μην κάνεις τίποτα αύριο, αν μπορείς να το κάνεις μεθαύριο.

7)
Δούλεψε όσο λιγότερο μπορείς. Τα υπόλοιπα άστα στους άλλους.

8)
ΗΡΕΜΑ!! Κανείς δεν πέθανε κατά την ξεκούραση. Άσε που δουλεύοντας, μπορεί να χτυπήσεις.

9)
Όταν σου 'ρθει επιθυμία να δουλέψεις, ξάπλωσε μέχρι να σου περάσει.

10)
Μην ξεχνάς... Δουλειά σημαίνει υγεία. Πρόσφερέ την λοιπόν στους ..."άρρωστους"

Αν ακολουθούσαμε OΛΟΙ όλα τα πιο πάνω θα ήμασταν σίγουρα πιο ήρεμοι και πιο χαρούμενοι!! :))


Όταν ήμουν μικρή και η μαμά μου με κατηγορούσε ότι είμαι τεμπέλα γιατί δεν τη βοηθούσα όσο ήθελε στις δουλειές του σπιτιού, με πείραζε. Τώρα αν κάποιος με πει τεμπέλα δε θα πειράξει καθόλου γιατί έχω συνειδητοποιήσει ότι η τεμπελιά είναι προνόμιο.

Νομίζω όλοι πρέπει να έχουν και να αξιοποιούν το δικαίωμα στη τεμπελιά, απενοχοποιημένα. Το να μπορείς να μη κάνεις τίποτα που δεν σου αρέσει, αλλά να κάνεις μόνο ό,τι σε ευχαριστεί την ώρα που εσύ θες είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί.

Κάθε Σαββατοκύριακο που τα καταφέρνω και απολαμβάνω το προνόμιο να κοιμάμαι ως αργά, να διαβάζω τις εφημερίδες μου, να παίζω με το Σνούπυ μου, να πηγαίνω βόλτες, να βγαίνω για καφέ, να κοιμάμαι λίγο ακόμα, να βλέπω Friends στο Star και άλλα πολλά που με ευχαριστούν τότε νιώθω μια ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΤΕΜΠΕΛΑ και καμαρώνω! :))

7 σχόλια:

  1. Με τοσο τρεξιμο που ριχνουμε σ αυτη τη ζωη, ειναι προνομιο η τεμπελια...τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάει καιρός να διαβάσω τούντο δεκάλογο!
    Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου. Μεγάλο προνόμιο να μπορείς να τεμπελιάσεις για πράγματα που δεν θέλεις να κάμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. apparouin μου χαίρομαι που σου τον θύμισα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ ταιριαζουμε!
    ειμαι απιστευτη τεμπελογρια κι εγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα μου άρεσαν αλλά περισσότερο το 9!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @stella καλημέρα! να χαίρεσαι και να καμαρωνεις κι εσυ τότε ;)

    @Aspa Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ναι ο 10λογος είναι φοβερός :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...