3 Μαΐ 2012

Κούνια μπέλα όμορφη κοπέλα!

Τώρα που η κουκλίτσα είναι μπεμπουλίνι ακόμα όπου κυκλοφορήσω μέσα στο σπίτι προτιμώ να την έχω δίπλα μου μπας και χρειαστεί κάτι. Αυτό μερικές φορές είναι εξαιρετικά άβολο.. κι άλλες απλά αστείο.

Την έχω που λέτε στο πορτ-μπεμπέ και μου'χει τύχει να την κουνάω:
  • βλέποντας τηλεόραση
  • όταν μισοκοιμάμαι στο κρεβάτι
  • όταν πλένω τα πιάτα
  • όταν σιδερώνω
  • όταν κοιτάω τα μέηλ
  • όταν είμαι στην τουαλέτα
  • όταν μιλώ στο τηλέφωνο
  • όταν βάζω πλυντήριο
Αυτά που μου λείπουν για να συμπληρώσω το σετ είναι όταν κάνω μπάνιο κι όταν κάνω.. σεξ! Σεξ; Λέμε τώρα.. τι είναι αυτό; χαχαχαχα

Της αρέσει βέβαια να την πέρνω αγκαλίτσα κι εγώ το λατρεύω, αλλά μερικές φορές δεν γίνεται την ώρα που κάτι κάνω ή η ίδια προτιμά να ξαπλώνει έτσι καταλήγουμε στο κούνημα.

Αναρωτιέμαι γιατί όλα τα μωράκια λατρεύουν την κίνηση; Γιατί κι όταν την βάλουμε στο αυτοκίνητο για βολτίτσα όλο χαμογελά και κοιμάται ήσυχα ακόμα κι αν στο σπίτι ηταν ανήσυχη ή έκλαιγε. Ίσως να παίζει ρόλο που όσο ήταν στην κοιλιά της μάνας τους όταν περπατούσε αυτά ηρεμούσαν..; Ποιος ξέρει; Πάντως δώσε κίνηση στο μωράκι και τίποτα στον κόσμο!

Άσε που για να κοιμηθηθεί πρέπει να την κουνάμε με τις ώρες. Θα'θελα να'ξερα πως θα την κοιμίζουμε όταν δε θα χωράει στο πορτ-μπεμπέ και θα πάει στο κρεβατάκι.. μήπως να κουνάμε όλο το κρεβατάκι της; Έχει βέβαια τροχάκια αλλά είναι βαρύ βρε παιδάκι μου! :)

υγ. το ποστ γράφτηκε πριν πολλές βδομάδες, ούτε θυμάμαι ακριβώς πότε και τώρα βρήκα λίγο χρόνο να το ανεβάσω. μου έλειψε το μπλογκιν' και η βόλτα στα μπλογκο-σπιτάκια σας, ελπίζω να επανακάμψω σύντομα γιατί μου λείψατε!

19 σχόλια:

  1. η ανάρτησή σου μου αφήνει πολύ γλυκιά αίσθηση!
    να την χαίρεσαι αγαπημένη μου!
    τώρα που διαβάζεις αυτό το σχόλιο την κουνάς; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα την έβαλα στο καρεκλάκι που όταν κουνά τα ποδαράκια της κουνιέτια μόνη της :))

      Διαγραφή
  2. οντως με καλυψε η βανιλα
    μια γλυκαδα , μια ηρεμια
    να το χαιρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/5/12, 10:43 μ.μ.

    Να περνάτε όμορφα.... τόσο απλά! Να δεις που θα περάσουν τα χρόνια, χωρίς να το καταλάβεις, και κάποια στιγμή θα σου φύγει για σπουδές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ναι είναι νωρι΄ς ακόμα αλλά σίγουρα ο καιρός πετά και δεν το καταλαβαίνω από τοτε που γεννήθηκε :)

      Διαγραφή
  4. Τι ωραίες εικόνες. Ειδικά όταν την παίρνεις μαζί σου στην τουαλέτα! χαχαχαχαχα :D :D :D

    Να σου ζήσει ο κορίτσαρος. Κι εμάς μας έλειψεεεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εικόνες; μυρωδιές να δεις :ΡΡΡ
      ευχαριστώ! θα επανακάμψω που θα πάω; χιχιχι

      Διαγραφή
  5. Πολύ γλυκό ,μα την έμαθες χέρια; πόσα μου θύμησες!!
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τέλεια τα μωρουλάκια δεν είναι; άντε να κρατήσετε κι εσείς το δικό σας σύντομα. πότε με το καλό αναμένεται;
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Νομίζω πρέπει να ελαττώσεις το κούνημα.
    Θα κακομάθει και εσύ θα την 'πληρώσεις' μετά.
    Όχι ότι είμαι και ειδική βέβαια... καμία σχέση,
    αλλά μου 'μυρίζει' spoiling. :)))
    Κι' εμάς μας λείπεις.

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κούνημα είναι ο τρόπος για να κοιμηθούμε τι να κάνουμε; κουνάμε :)
      τόσων μηνών βρεφάκι δεν υπάρχει θέμα βρε.
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο γλυκιά εικόνα, παρά την κούραση που προφανώς περνάς!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κούραση; ααχ πονεμένο θέμα. για να μην πω τη λέξη ύπνος που είναι σαν τα αποδημητικά πουλιά μόλις φτάσει πάλι πετά για μακριά. αλλά φάση είναι θα περάσει ε; :)
      φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Χμμμ!! Δεν έχω ιδέα!! Αλλά φαντάζομαι ή θέλω να ελπίζω ότι θα περάσει!!!

      Διαγραφή
  8. Μανούλα γλυκιά μας έδωσες την ωραιότερη εικόνα!
    Διάβασα τώρα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου...
    Λόγω ηλικίας δάκρυσα.. δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πίσω με πήγες.. τα πρώτα συναισθήματα τα συνταρακτικά αυτά που σηματοδοτούν τη ζωή μιας γυναίκας για πάντα!
    Άρχισα τις αναδρομές..

    Ζήσε κάθε στιγμή! Μην αφήσεις τίποτα να πάει χαμένο.. δεν σου κάνω την έξυπνη..σαν φτάσεις στα χρόνια μου το ίδιο θα αισθάνεσαι!!!

    Σου στέλνω μια αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα χρόνια δεν είναι απέραντα γλυκά; Δεν ξέρω τη συνέχεια ακόμα αλλά είμαι ερωτευμένη με τη μικρούλα μου αφάνταστα κι απέραντα. Δεν έχω ξαναγαπήσει τόσο στη ζωή μου.
      Προσπαθώ να ζω την κάθε στιγμή ανεξαρτήτως κούρασης κι έλλειψης ύπνου.
      Φιλάκια γλυκά!

      Διαγραφή
  9. Γλύκα θα είναι το μωράκι σου, τι καλά να με κουνούσανε κι εμένα για να κοιμηθώ.. Εμένα μόνο για να ξυπνήσω με κουνάνε. Άντε καλές αγκαλίτσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αστακούλη αν χωράς στο πορτ-μπεμπέ έλα να σας κουνάω μαζί :)))))))
      φιλάκια!!

      Διαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...