12 Οκτ 2011

Ευχαριστώωωωωωωωωωω

 Η καλή μου Coula κι η λατρεμένη-φούξια Koueen μου χάρισαν ένα βραβείο και θέλω να σας ευχαριστήσω και τις δυο κορίτσια, για την ευγενική σας προσφορά :)

 Λοιπόν, έχουμε και λέμε το μπλογκοπαιχνιδάκι θέλει να αναφέρω ποιος μου έδωσε το βραβείο, να αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για μένα και να το απονέμω με τη σειρά μου σε άλλους 15 μπλογκερς.

1) Είμαι τρομερά οργανωμένη στη δουλειά και ελάχιστο στο σπίτι.
2) Οδηγώ πάντα αμυντικά.
3) Με παίρνει ο ύπνος στο λεωφορείο.
4) Αγαπώ τις διακοπές και τη θάλασσα.
5) Κάνω συλλογή από επαγγελματικές κάρτες.
6) Μ'αρέσει να τρώω.. αλλά όχι να μαγειρεύω.
7) Λατρεύω τις αστυνομικές και τις σειρές μυστηρίου, στυλ Criminal minds, CSI, House MD

Και τώρα δίνω με τη σειρά μου το βραβείο σε 15 μπλόγκερς κανονικά... αλλά εγώ δε θέλω να ξεχωρίσω κανένα έτσι το χαρίζω σε όλους όσους διαβάζω και βρίσκονται στη δεξιά μπάρα στα 'Αγαπημένα και διαβαστερά'. Κι όταν λέω όλους εννοώ όλους - και σε όσους είναι ενεργοί μπλογκερς και σε όσους κάπου σταμάτησαν να γράφουν και περιμένουμε αν το θελήσουν να επανέλθουν.
ΥΓ. ελπίζω να μην περιμένατε να ακολουθήσω τους κανόνες μπλογκοπαιχνιδιού - είναι η αδυναμία μου να τους σπάω!!



12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/10/11, 4:37 μ.μ.

    Και καλά κανεις! Κι εγω τους σπαω τους κανονες και βραβευω το συμπαν ολο! Γιατι ετσι εχει πλακα!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρηκα που έμαθα κάτι πιο πολύ για σένα. Έχουμε μερικά κοινά που δεν χωρούσε να τα γράψω, θα έφταναν τα 777. Καλό απογευμα με τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμένα μ'αρέσει πολύ να μαγειρεύω για φίλους!!
    και να τρωω εννοειται!
    αλλά νομίζω η χαρα της δημιουργίας και κυρίως το να φτιάξεις κάτι που θα χαροποιήσει τα αγαπημένα σου πρόσωπα είναι δε συγκρίνεται με τίποτα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "θέλω να ευχαριστήσω τη μαμά μου τον μπαμπά μου τη γιαγιά μου το παππού μου τα αδέλφια μου και εύχομαι παγκόσμια ειρήνη και αγάπη" :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διακοπές στη θάλασσα;
    Και είμαστε ακόμα εδώ;

    Το δικό μου βραβείο σε αφορά....
    είσαι αγαπημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα! Συγχαρητηρια για το βραβειακι!! Ετσι να σπαμε τους κανονες! :)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το 3 και το 7 τα έχουμε κοινά.
    Μου άρεσε αυτό με τη συλλογή...
    Κι' εγώ κάποτε έκανα συλλογή αλλά με... τηλεκάρτες. Τις έχω ακόμα. :)
    Για το 2 και το 6, ήμουνα σίγουρη και όσο για το 4... ε, αν είναι ένα πράγμα που ξέρουμε σίγουρα για σένα, είναι αυτό! :)))

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kalostin moy!
    episis eyxomai pantoy pagosmia eirini kai oxi polemo
    Star ellas 1900-2100
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπές, δές http://tatoo-buster.blogspot.com/?zx=580ff486b16fc2c2 και αμα θές, πές !!!

    γιατί οσο δεν μιλάμε, δεν βλέπουμε και δεν ........θα μας πούνε και μ@λ@κες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. > Koueen ;)

    > Coula αν δε σπάσουμε τους κανόνες γιατί να υπάρχουν; :)))))
    Φιλιά

    > Evie μου ταιριάζουμε λοιπόν :) Χαίρομαι!
    Φιλάκια!

    > vanilla μου τότε θα μπορούσαμε άνετα να γίνουμε καλές φίλες γιατί η φιλία περνά κι απ'το στομάχι χαχαχαχαχα Πλάκα κάνω!
    Να τους φτιάξεις κάτι είναι όντως όμορφο φτάνει να μην πιέζεσαι για να το φτιάξεις αλλά να το κάνεις με χαρα ε; :)

    > Ουφ! τα'πες εσύ για μένα! Θενκς ;Ρ

    > Αντιγόνη μου λες να μετακομίσουμε σε κανένα μικρό νησάκι να ανοίγουμε την πόρτα και να βρέχονται τα πόδια μας απ'το κύμα; Αχχ αυτό θέλωωω :)
    Να'σαι καλά για τα καλά σου λόγια! Ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Φιλάκια γλυκά!

    > Marouli μου ευχαριστώ!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    > Lilith μου κι εγώ κάποια φάση έκανα συλλογή τηλεκάρτες και τις έχω ακόμα. Λες να ενώσουμε τις συλλογές μας και να τις πουλήσουμε σε κανένα συλλέκτη; Η πρώτη τηλεκάρτα που έχω είναι απ'το 1995!
    Εμ όποιος διαβάζει το μπλογκ μου όντως δεν μπορεί να μην ξέρει πόσο αγαπώ τη θάλασσα και τις διακοπές και πόσο μισώ μια γιορτή που αγαπάς εσύ... όνομα και μη χωριό χιχιχιχιχιχι
    Φιλάκια Λιλιθίνι μου!!

    > stella καλή ευχή, μακάρι να πιάσει βρε ;)

    > tatoo buster μπήκα κι είδα αλλά ντεν κατάλαμπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντρρρρρρρρροπή και όνειδος που δεν είχα σχολιάσει :P
    Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλι μου...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...