11 Νοε 2009

Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις..



Καμιά φορά όλα φαίνονται στη ζωή θετικά. Είναι λες και φοράς γυαλιά αισιοδοξίας στα μάτια κι όμορφα ή άσχημα, αρνητικά ή θετικά όλα τα βλέπεις μέσα από ένα πολύχρωμο φάσμα αισιοδοξίας, ζωής, χαράς.

Τελικά η οπτική γωνία που κοιτάς το κάθετι στη ζωή είναι αυτή που καθορίζει και τις κινήσεις, τις αντιδράσεις, τις συμπεριφορές. Όσο αρνητικό κι αν φαντάζει σε πρώτη ανάγνωση κάτι που συμβαίνει αν βρεις τον τρόπο να το αντιμετωπίσεις θετικά, να το αγκαλιάσεις, να μην μεψιμοιρείς και κλαψουρίζεις μπορείς να βρεις μέσα εκεί στο μαύρο κάτι θετικό, φωτεινό.

Είναι αυτό που λένε "ουδέν κακό αμιγές καλού" ή στ'αγγλικά "every cloud has a silver lining". 
Ξέρω ότι όλα αυτά μπορεί να φαντάζουν κοινότυπα ίσως και τετριμμένα αλλά αυτό δεν αφαιρεί από την αλήθεια τους. Και είναι όλα πιο συγκλονιστικά όταν δεν τα διαβάζεις αλλά τα ζεις. Εκεί στα δύσκολα φαίνεται το ποϊόν του καθενός από μας. 

8 σχόλια:

  1. Ακριβώς έτσι είναι Δωροθέα ! Αυτός είναι κι' ο νόμος που διέπει την ίδια τη ζωή... Δράση-αντίδραση. Θετικό-αρνητικό. Καλό-κακό. Γιν-γιανγκ....κ.λ.π....Δεν είναι απλά μήνυμα αισιοδοξίας. Η απόλυτη αλήθεια είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βιολιστης στη στεγη είναι αλήθεια και μας βοηθά η αισιοδοξία αφάνταστα φτάνει να το συνειδητοποιήσουμε και να τη χρησιμοποιήσουμε στη ζωή μας καθημερινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα ξεκινούν και τελειώνουν στο μυαλό μου.
    Εκείνο που κατοικοεδρεύει στο σώμα μας και κινεί τα νήματα.
    Θέλει δουλειά με τον εαυτό μας για να δούμε τα πράγματα γύρω μας αν όχι αισιόδοξα τουλάχιστον όχι απαισιόδοξα.
    Ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που βλέπουν το ποτήρι μισό άδειο και όχι μισό γεμάτο αλλά θα το αλλάξω που θα μου πάει, δεν θα γίνει το δικό του :)))

    Ωραίο το νέο όνομα ;)
    Κάτι πάθαμε και τ αλλάζουμε ;))

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταλαγματιά μου ναι το μυαλό και ο τρόπος που διαλέγουμε να δούμε τα πάντα παίζει το μεγαλύτερο ρόλο. Κι εγώ από τη φύση μου κλίνω προς τον πεσσιμισμό αλλά το παλεύω άλλωτε επιτυχημένα κι άλλωτε λιγότερο επιτυχημένα.

    Είδες πήρα το παράδειγμα σου κι είπα να αποκτήσω nickname αντί το όνομα μου. Εγώ όμως άλλαξα και εικονίτσα και δεν ξέρω ποιος με αναγνωρίζει και ποιος όχι :)

    Φιλάκια πολλλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τρελή μαργαρίτα με γεια η νέα ταυτότητα :-)

    μη ξεχνάτε: ο απαισιόδοξος είναι πάντα ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουφ! μου ευχαριστώ!

    οι απαισιόδοξοι πάντα λένε ότι δεν είναι απαισιόδοξοι αλλά ρεαλιστές, το ξέρω γιατί το έχω πει κι εγώ! ;)

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά.
    Διάβαζα και περίμενα το άλλα, happy happy happy BUT... το οποιο δεν ήρθε και μου έφτιαξες τη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lalù μου όχι αλλά.. no buts... απλά χαρά και χαμόγελο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...