1 Οκτ 2021

ΔΙΆΒΑΣΕ!

1η Οκτωβρίου σήμερα και είναι αργία γιατί γιορτάζει η Κυπριακή δημοκρατία.

Μία καλή ευκαιρία να διαβάσω το βιβλίο μου που είναι πάνω από 700 σελίδες και το διαβάζω τόσο αργά, που δυστυχώς το στόχο που έχω βάλει στο Goodreads (το αππ για όσους διαβάζουν κι αγαπούν τα βιβλία) για το πόσα βιβλία θέλω να διαβάσω το 2021 φοβάμαι ότι με μεγάλη δυσκολία θα τον φτάσω. Το καλό είναι ότι ακόμα δεν έχει χαθεί κάθε ελπίδα, ειδικά επειδή έχω και βιβλία ποίησης να διαβάσω. Ως γνωστό, τα βιβλία ποίησης τα διαβάζω μονοκοπανιά, δεν αντέχω να τα διαβάσω λίγο-λίγο, τα καταπίνω μονορούφι. Αγαπάω την ποίηση πάρα πολύ. Το αγαπημένο μου βιβλίο το έχω ξαναγράψει νομίζω, είναι Το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη. Ανεξάρτητα πώς αισθάνομαι κάθε φορά που θα το διαβάσω νιώθω απόλυτα δυνατά και με κάνει να κλαίω. Ειδικά αν είμαι ερωτευμένη με ρίχνει και με γεμίζει και με ανεβάζει. Όλα τα συναισθήματα μαζί μου βγάζει. "Θα πενθώ πάντα για σένα, μ'ακούς, μόνος στον παράδεισο."
Απ'εξω ξέρω κομμάτια του γιατί δεν κάνω ποτέ απλή ανάγνωση, αλλά το ζω μέχρι το μεδουλι. Αν δεν έχεις πάθος με τη ποίηση, τη μουσική, τη λογοτεχνία τότε με τι; 

Κάθε μέρα που δεν διαβάζω νιώθω μια απογοήτευση ειδικά με μένα που πάλι σπατάλησα το χρόνο μου σε ανούσια τουι και άλλα σόσιαλ αππ.

Εσείς διαβάζετε κάθε μέρα; Ας το βάλουμε όλοι στόχο φέτος και κάθε μέρα, βδομάδα, μήνα, χρόνο ΝΑ ΔΙΑΒΆΖΟΥΜΕ! 📚 📖 💖 📙 

3 σχόλια:

  1. Τι βιβλίο είναι;; εγώ είμαι με το Άννα Καρένινα εδώ και μήνες αλλά απολαμβάνω μια πολλά αργή ανάγνωση (τζαι ξέρω το τέλος οπότε εν αγωνιώ τζαι ιδιαίτερα να έβρω ποιος εν ο δολοφόνος χα χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι το The unabridged journals of Sylvia Plath και ενώ μου αρέσει άμα με πείσω να το διαβάσω δεν με πειθώ να κάτσω να το ανοίξω 🙄
    Με το Άννα Καρενινα στην αγγλική μετάφραση πέρασα ένα καλοκαίρι. ειδικά ένας 'περιφερειακός ήρωας' τρώει πολλές σελίδες. αν δεν ήταν θα ήταν το βιβλίο πάρα πολύ λιγότερες σελίδες :))
    καλό μας διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...