5 Μαΐ 2011

Νέος Πανόπτης!! New Dashboard!!

Όλοι όσοι μπαίνεται στον μπλογκερ με το Draft Dashboard όπως φαίνεται στην πιο κάτω φωτογραφία μην παραξενευτείτε καθόλου αν κάποια μέρα ανοίξετε το μπλογκ σας κι εμφανίστεί νέο Dashboard/Πανόπτης αντί αυτός ο παλίος και βαρετός που γνωρίζατε. 

Ήδη ο μπλογκερ στο μπλογκ του Blogger in Draft ανακοίνωσε από τις 19 του Απρίλη 2011 ότι σιγά-σιγά θα αρχίσουμε να βλέπουμε τις αλλαγές, όχι όλοι ταυτόχρονα αλλά σταδιακά.

Κάντε υπομονή λοιπόν γιατί ο νέος σχεδιασμός είναι πολύ πιο σύγχρονος, λειτουργικός και εύχρηστος και όπου να'ναι θα έρθει να σας βρει από μόνος του. Όπως λένε και στο αμέρικα "Coming soon to a theater near you"

υγ. όποιος έχει το νέο Dashboard/Πανόπτη να σηκώσει το χέρι και να μας πει πληηζ πως του φαίνεται, αν προτιμά τον παλιό κτλ!

υγ2. άκουσα ότι το νέο αυτό φρούτο δεν έχει Edit Html και πολύ πολύ ανησύχησα... ελπίζω να το φτιάξουν γιατί τότε θα χάσουμε ένα πλεονέκτημα που έχουμε έναντι άλλων μπλογκο-παροχέων..

12 σχόλια:

  1. Μπα, ακόμα τον παλιό έχω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω ακομα τον παλιο εχω αλλα δεν λενε οτι ο νεος ειναι ωραιος μα ο παλιος ειναι καλος? :P

    Μαρουλοφιλακιααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mahler me 2 :(
    Φαίνεται ξεκίνησαν απ'τας αμέρικας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Marouli xaxaxaxa ναι ναι απ'το γνωστό σουξεδάκι του Καλίρη ήτανε; Δεν πολυθυμάμαι... ή του Λιβιεράτου...;
    Άσχετο αλλά που χάθηκε αυτό το παιδί; :)))

    Φιλάκια μαρουλίνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τίποτα κι εγώ
    αναμένω λοιπόν τις εξελίξεις :)))

    Φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Daisούλα, αν είσαι Κύπρο, εν περίεργο. Εγώ που τα προχτές έχω τον καινούριο! Η αλήθεια είναι ότι με ένα πρόχειρο ψάξιμο που έκαμα δεν είδα επεξεργαστή HTML, αλλά το βρίσκω απίθανο να τον απενεργοποιήσουν. Ίσως ακόμα να δουλεύουν πάνω του, γι'αυτό να μην τον έχουν διαθέσιμο μέχρι να είναι έτοιμος!

    Πάντως είναι αρκετά πιο ωραίο το καινούριο Dashboard.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σταλαγματιά μου για να δούμε πόσο καιρό θα περιμένουμε ακόμα..

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. TwistedTool Κυπρο ναι αλλά δε θα παίζει φαίνεται ρόλο η γεωγραφική περιοχή, αφού εσύ έχεις κι εγώ όχι. Για να δούμε πότε θα έρθει.
    Ώστε όντως δεν έχει edit html... κι αν δεν το βάλουν; Scary thought!!!
    Σίγουρα είναι πιο ωραίο απ'τις φωτογραφίες που είδα. Μόνο να μη μας πάρουν τις δυνατότητες που έχουμε τώρα!
    Το γορντρες για το css χρεώνει... λες να τους μπήκαν ιδέες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα μας ξεβολέψουν ;; άντε να συνηθίσεις ππφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω εμπιστοσύνη στην Google, δε νομίζω να αλλάξει τόσο ριζικά κάτι τόσο επιτυχημένο..

    Και ελπίζω φυσικά να μην τολμήσουν να χρεώσουν οτιδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟΥΛΗ μου όλα αλλάζουν κι όλα τα ίδια μένουν :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TwistedTool μου ελπίζω να'χεις δίκιο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...