3 Μαΐ 2011

Μμμμ κάτι ωραίο μυρίζει...!

Από μικρή είχα δυνατή όσφρηση. Αυτό είναι ευχή και κατάρα μαζί γιατί όπως 'πιάνω' με το παραμικρό τις ευχάριστες μυρωδιές με την ίδια ευκολία εντοπίζω άθελα μου και τις δυσάρεστες.

www.metrolic.com
Με τα αρώματα που εμείς οι γυναίκες χρησιμοποιούμε, έχω σχέση αγάπης-μίσους γιατί απ'τη μια μ'αρέσουν, αλλά απ'την άλλη όταν πάω να δοκιμάσω διάφορα για να καταλήξω σε ένα (π.χ. στα αεροδρόμια) τότε με ζαλίζουν. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα πρόσεξα ότι άρχισα να αναπτύσσω και μια αλλεργία σε πολλά αρώματα γιατί εκεί που 'κάθονται' στο δέρμα μου με πιάνει φαγούρα και με κάνουν να θέλω να φταρνιστώ. 

Προσπαθώ λοιπόν να εντοπίσω ένα άρωμα που απ'τη μια να μ'αρέσει απ'την άλλη να μην με ενοχλεί με κάποιο τρόπο. Μετά τη τελευταία φυγή ανακάλυψα τη Μαργαρίτα του Marc Jacobs (καθόλου τυχαίο το όνομα και πανέμορφο το μπουκάλι και η μυρωδιά) κι ευτυχώς δεν έχει αντιδράσει ο οργανισμός μου αρνητικά ακόμα. Αυτό το άρωμα είναι η χαρά των λουλουδιών σ'ένα μπουκάλι και η πανέμορφη συσκευασία κάνει το δωμάτιο να θυμίζει άνοιξη.

Πάντα συνδέω τα αρώματα με εποχές ή φάσεις της ζωής μου γιατί ποτέ δε βάζω δυο αρώματα ή περισσότερα ταυτόχρονα. Όταν έχω ένα άρωμα το φορώ μέρα και νύχτα μέχρι να τελειώσει, έτσι που συνδέεται με τη φάση εκείνη. Όταν κάποια στιγμή σταματήσω να το φορώ και έρθει στη μύτη μου αμέσως μου μεταφέρει αναμνήσεις. Συνήθως αγοράζω τα νέα μου αρώματα στα αεροδρόμια έτσι η μυρωδιά τους αυτόματα συνδέεται με το θετικό του ταξιδιού. Μ'αυτό τον τρόπο μόλις το βάλω όταν επιστρέψω το μυαλό μου πάει στο ταξίδι.

Ένα άλλο αγαπημένο άρωμα είναι του Jean Paul Gaultier, που αν και κάπως δυνατό όποτε το φορέσω μόνο καλές στιγμές έχει να μου θυμίζει. Μετά είναι το Sentiment της Escada που για κάποιο λόγο έχει εξαφανιστεί απ'τα μαγαζιά και δεν το βρίσκω πουθενά να το πάρω. Νόμιζα ότι έχει σταματήσει να το βγάζει η εταιρεία αλλά για να το βρίσκω στο ιντερνετ πάει να πεί ότι απλά δεν το φέρνουν εδώ για κάποιο άγνωστο λόγο. 

Άλλο που θυμάμαι καλά το μπουκαλάκι αλλά δυστυχώς όχι το όνομα, είναι ένα που είχε μπλε σκούρο μπουκάλι που ήταν λεπτό και στρογγυλό κι είχε κουμπάκια σαν μαξιλαράκι, το καπάκι του ήταν ασημί με δυο χερούλια σαν αμφορέας. Αν καμιά ή κανένας σας κατάλαβε για ποιο μιλώ πείτε μου σας παρακαλώ ποιο ήταν. Δεν το'χω ξαναδεί εδώ και πολλά πολλά χρόνια, τουλάχιστον δέκα. Χαχα το βρήκα στο νετ!!! Τέλεια! 

πηγή: www.fragrantica.com

'Ενα άλλο είδος που μ'αρέσει είναι τα unisex αρώματα, σαν το CK One και το Aqua di Gio που φορούσα παλιά, αλλά τώρα που τα έψαχνα δεν τα εντόπισα.


Ας σταματήσω εδώ με τα αγαπημένα αρώματα γιατί σίγουρα έχω ξεχάσει αρκετά. Για να μην αρχίσω να γράφω για αρώματα που είναι συνδεδεμένα με αγαπημένα άτομα κι ακόμα και σήμερα μου τα θυμίζουν όποτε τα μυριστώ.

Στο πανεπιστήμιο μια φορά εκεί που είχαμε παράδοση μου μύρισε καμένο. Ήταν τόσο έντονη η μυρωδιά που ανησύχησα, το ανάφερα στην καθηγήτρια που συφώνησε κι αυτή ότι κάτι μύριζε και παρατήσαμε το μάθημα για να ψάξουμε που είχε φωτιά. Τελικά δε βρήκαμε κάτι κι εκεί που ήμασταν έτοιμοι να γυρίσουμε στην παράδοση έρχεται ένα παιδί λαχανιασμένο και μας λέει ότι έπιασε φωτιά σε σκουπιδοτενεκέ στον πρώτο όροφο και καλύτερα να βγούμε έξω. Εμείς ήμασταν στον 3 απ'την άλλη μεριά του κτιρίου. Φάνηκε λοιπόν πως είχα μυρίσει το καμένο από μεγάλη απόσταση και δεν είχα τρελαθεί! :)

Όπως καταλαβαίνετε η όσφρηση παίζει μεγάλο ρόλο στη ζωή μου. Είναι μια βασική αίσθηση που ξυπνά τις αναμνήσεις πολύ πιο εύκολα, άμεσα και γρήγορα απ'τις άλλες αισθήσεις. 

υγ. μήπως να γινόμουν γευσιγνώστης ή να δούλευα σε εταιρεία αρωμάτων; όλο και κάπου θα χρησιμεύε αυτή η μύτη μου! εναλλακτικά θα μπορούσα να γίνω και λαγωνικό! LOL

υγ2. τώρα που το έγραψα αυτό θυμήθηκα ότι έχει γραφτεί κι ένα βιβλίο για τα αρώματα που έχει γυριστεί και σε ταινία το Perfume: a story of a murderer

18 σχόλια:

  1. Ετσι και εγω! Ισως οχι και σε τοοοσο μεγαλο βαθμο αλλα εχω καλη οσφρηση! Αυτο με την μαργαριτα δεν το εχω μυρισει ακομα ειναι η αληθεια.. Θα περασω απο ενα γνωστο μαγαζι μην κανω και διαφημιση να το μυρισω απο περιεργεια! :P

    Τωρα για το gaultier ειναι απο τα αγαπημενα μου και εμενα! Τωρα αυτο για το escanda και εγω δεν το εχω δει τελευταια...

    Εγω λεω ναι να δουλεψεις σε μια εταιρια αρωματων ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/5/11, 7:53 μ.μ.

    Το βιβλίο ήταν υπέροχο! Η ταινια δε με είχε ενθουσιάσει! Κι εγω εχω μύτηηηηη!
    Να φανταστεις πως μυρίσω οτιδηποτε πριν το φαω! Και φυσικά μπορω να ξερω τι μαγειρευει ολη η γειτονια!

    Αστα, ζουμε ενα δράμα εμεις τα λαγωνικα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια λατρεία με τα αντρικά αρώματα, αυτά και χρησιμοποιώ!!
    Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχή και κατάρα η όσφρηση δε λες τίποτα..! Κι εγώ έχω ευαίσθητη όσφρηση και είμαι πολύ ιδιότροπη με μυρωδιές κι αρώματα. Αρκετά συχνή και δυσάρεστη εμπειρία ορισμένα αρώματα γυναικών στο λεωφορείο, ειδικά σε ώρες αιχμής.. Πολλές φορές έχω κατέβει από το λεωφορείο με ναυτία.
    Πολύ σωστά επισημαίνεις τη σύνδεση όσφρησης-μυρωδιών με το θυμητικό.
    Καλοφόρετο το νέο άρωμα!
    Φοράω πολλάαα χρόνια το ίδιο άρωμα, το cristalle τής channel (την αρχική εκδοχή του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω να πω πως το ωραιότερο άρωμα στον κόσμο είναι αυτό της καρύδας...:)
    Φιλιάααα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ επιδιώκω πάντα να συνδέω καταστάσεις με μυρωδιές, αφού να φανταστείς κάθε φορά που ταξίδευα για διακοπές έπαιρνα και ένα άρωμα νέο και το φορούσα τις μέρες των διακοπών, οπότε κάθε άρωμα μου θυμίζει διαφορετικές στιγμές διακοπών :)))
    Είναι πολλά πάρα πολλά τα αρώματα που μου αρέσουν και όπως έχω πει πολλές φορές δύο είναι τα μεγάλα μου πάθη, τα αρώματα και οι ψηλοτάκουνες γόβες :)))

    Φιλιά πολλά αρωματικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο σε νιώθω. Βέβαια δεν είμαι πολύ των αγορών. Μάλλον δεν είμαι τους ψαξίματος, γιατί με κουράζει. Έχω βρει μία που δεν την λέω πουθενά και είναι τέλεια. :) (οκ, οκ, αν με παρακαλέσει πολύυυυυ κάποιος μπορεί και να το πω. :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Marouli να το μυρίσεις και να μου πείς εντυπώσεις.
    Το sentiment λένε οι κοπέλες που δουλεύουν στα αρώματα σε Κύπρο και Ελλάδα ότι σταμάτησε να κυκλοφορεί αλλά υποπτεύομαι ότι αυτό συμβαίνει για εδώ κι όχι ότι το σταμάτησε η εταιρεία..
    Ωραία θα ήταν να δουλέψω σε εταιρεία αρωμάτων.. Λες να ψάξω να δω αν υπάρχουν κενές θέσεις; :))
    Καλημερούδια και φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Coula έχεις δίκιο το βιβλίο ήταν πολύ καλό. Έχει χρόνια που το διάβασα και το θυμάμαι ακόμα. Την ταινία δεν την είδα ούτε θέλω γιατί δε μ'αρέσει να βλέπω ταινίες από βιβλία που έχω διαβάσει.
    Αυτό με το τι μαγειρεύει όλη η γειτονιά το παθαίνω κι εγώ. Πως γίνεται να συμβαίνει ειδικά όταν δεν έχεις ετοιμάσει κάτι εσύ ή όταν δε σου αρέσει το φαί που έχεις που λες; Σου έρχονται όλες οι μυρωδιές και παθαίνεις σαν έγκυος! :)))))
    Δράμα να'σαι λαγωνικό μεγάλο δράμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΟΥΛΗ κι εμένα μ'αρέσουν καλύτερα πολλά αντρικά αλλά δεν το χρησιμοποιώ. Λες να αρχίσω κι εγώ;
    Φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. absentminded μου αυτό που λες με τα αρώματα των γυναικών είναι μεγάλο βάσανο. Ειδικά αν είναι ιδιαίτερα δυνατά και τα έχουν κυριολεκτικά 'λουστεί'. Μου προκαλούν κι εμένα ναυτία και αναγούλα. Δεν ξέρουν ότι το μέτρο ειδικά στα αρώματα είναι απαραίτητο. Αλλιώς έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Για να μην πω για το άρωμα ανακατεμένο με ιδρωτίλα γιατί.... άσε καλύτερα!
    Το άρωμα σου δεν το έχω υπόψη αλλά θα το ψάξω για να δω αν μ'αρέσει :)
    Αυτή η διευκρίνηση που κάνεις είναι σημαντική. Γιατί βγάζουν διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου αρώματος; Ας βγάλουν κάτι διαφορετικό με άλλο όνομα. Τους τέλειωσαν οι ιδέες για όνοματα; Ή προσπαθούν να πείσουν κάποιους που δεν πήραν την πρώτη βερσιον με τη δεύτερη;
    Τα αρώματα πέρα απο δυνατή μύτη θέλουν φαντασία και δημιουργικότητα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Free Spirit μου η καρύδα σαν φαγώσιμο δε μ'αρέσει. Σαν άρωμα όμως με σκλαβώνει. Έχει μια καθαρότητα, μια φρεσκάδα μοναδική!
    Άσε που μου θυμίζει καλοκαίρι :)
    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σταλαγματιά μου δεν έχω καλύτερο απ'τι σύνδεση μυρωδιάς με ταξίδι διακοπών, ανεμελιάς και χαράς :)
    Δεν είπες όμως τι άρωμα φοράς τώρα; Έλα πες! ;)
    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Drama Queen είναι βασανιστικό να ψάχνεις να ψωνίσεις κάτι που έχεις στο μυαλό σου κάπως. Γι'αυτό προτιμώ αν θέλω κάτι να βασανίζομαι στο ιντερνετ παρά στα μαγαζιά.
    Για πες όμως τι έχεις βρει; Τι; Τι; what? quoi? ¿qué? was? Что? çfarë? vad?
    Σε ρώτησα σε τόσες γλώσσες! Πες! :)))

    ps. curiosity killed the cat huh? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν βρεις θέση σε εταιρεία αρωμάτων θα με πάρεις κι εμένα μαζί σου, ναι? :)))

    Για το Sentiment, κάποια -αν όχι τα περισσότερα- από τα αρώματα της escada είναι limited edition. Ίσως γι'αυτό το βρίσκεις μόνο στο ίντερνετ.Εγώ λάτρευα πριν από μερικά χρόνια το "rock in rio". Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Dorothy μου ναι αμέ! Έχεις κι εσύ μύτη λαγωνικού; :)))

    Άντε μωρέ με τα λιμιτεντ εντίσιον τους. Καλό το "rock in rio"?

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και επειδή δεν έχω και πολλά να πω στο πιο πρόσφατο ποστ σου, έρχομαι στο προηγούμενο για να σχολιάσω... :)
    Το Daisy του Jacobs φαίνεται ωραίο.
    Δεν το έχω υπόψιν μου, αλλά από το χρώμα καμιά φορά μπορείς να φανταστείς τη μυρωδιά ενός αρώματος. Προσωπικά, μου αρέσουν τα ανοιχτόχρωμα που συνήθως είναι δροσερά και μυρίζουν λουλούδια ή φρούτα. Τα σκουρόχρωμα δεν τα αντέχω με τίποτα γιατί είναι βαριά, γλυκά και μια... λιποθυμία στη φέρνουν! :)))

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Νομίζω θα ήσουν πρώτης τάξεως λαγωνικό! Σαν τον Κολόμπο και καλύτερο. :)))
    ΥΓ2: Το "Άρωμα" είναι από τα καλύτερα μυθιστορήματα που έχω διαβάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Lilith μου τι να πεις για το επόμενο θέμα κι εσύ; :))))
    Να πας κάπου να το μυριστείς να μου πεις τη γνώμη σου αν θες.
    Έχεις δίκιο τα πολύ γλυκά αρώματα σε λιγώνουν σαν σιρόπι!
    Φιλάκια!!!

    υγ. που τον θυμήθηκες τον Κολόμπο με την γκαπαρντίνα; LOL
    υγ2. όντως είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...