15 Νοε 2009

Η φακιδομουτρο-χέρα

Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι έχω ένα κάρο φακίδες στο πρόσωπο μου. Μικρές και μεγάλες, κοντά στη μύτη, γύρω απ'τα μάτια... και καλά εκεί είναι κάπως φυσικό να βρίσκονται.. λέμε τώρα..

αλλά

στο μέσα μέρος του αγκώνα του χεριού τι γυρεύουν μου λέτε;

Φέτος χωρίς λόγο και συγκεκριμένη αιτία εμφανίστηκε απροειδοποίητα και εντελώς απρόσκλητα αυτή η χαζή φακίδα στο μέσα μέρος του αγκώνα του αριστερού χεριού! Από που κι ως που; Ε;

Εμένα με ρώτησε αν τη θέλω; Αν μου ταιριάζει; Αν τελοσπάντων μπορούμε να συνυπάρξουμε; ΌΧΙ! Εμφανίστηκε από το πουθενά κι απ'ό,τι όλα δείχνουν ήρθε για μείνει... κλαψ, λυγμ.

Βασικά νιώθω σαν τη Πίπη τη Φακιδομούρα αλλά εγώ πρέπει να ονομαζομαι Φίφι η Φακιδόχέρα!



6 σχόλια:

  1. Γιατί καλέ δεν σου αρέσουν οι φακίδες σου;
    Εγώ πάντα έβρισκα τις φακίδες ένα πολύ γοητευτικό χαρακτηριστικό στις γυναίκες. Ειδικά αν έχεις και μια ανασηκωμένη μυτούλα και κόκκινο μαλλί σαν την Πίπη. :)

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. einai goiteia vre!
    filia koykla na exeis mia yperoxi kyriaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα είσαι μια γλυκιά φακιδομύτη.
    Εμένα μου αρέσουν πολύ σε κάνουν χαριτωμένη :)))

    Φιλια πολλά ματςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνώ πως οι φακίδες προσθέτουν γοητεία. Εντάξει μικρή όταν ήσουν ίσως να έτρωγες δούλεμα αλλά τώρα που μεγάλωσες ανταμοίβεσαι:) Ασε τις φακίδες να οργιάσουν παντού λοιπόν! Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν έβλεπες lost και είχες τον sawyer να σε αποκαλεί "φακίδα" θα άλλαζες αμέσως γνώμη :-)

    ...ακόμα και αν μιλούσε στο μέσα μέρος του αγκώνα σου!!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά μου κοριτσάκια ευχαριστώ που μου δίνετε κουράγιο να ανεχτώ τις κακές φακίδες :))
    Ομολογουμένως ποτέ δεν τις σκέφτηκα σαν γοητεία αλλά αυτή η πιο πρόσφατη με εκνεύρισε κι από πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...