2 Δεκ 2022

Happy Birthday στο μπλογκάκι μου 💜

Άλλη μια χρονιά κοντεύει να τελειώσει και το καλό νέο για μένα είναι ότι φέτος έγραψα αρκετά κείμενα στο μπλογκ μου.

Εστω και οκτώ κείμενα που έχω ανεβάσει μέχρι τώρα, είναι πιο πολλά από άλλες χρονιές κι αυτό με χαροποιεί γιατί αγαπώ το μπλογκ όσο κανένα άλλο τρόπο επικοινωνίας.

Όταν γράφεις ένα κείμεενο έχεις χρόνο να σκεφτείς, να νιώσεις, να θυμηθείς, να αναπολησεις.


Πάνε που λέτε 14 ολόκληρα χρόνια από το 2008 που άρχισα να γράφω εδώ και έχω αλλάξει με πολλούς τρόπους και μέσα μου αλλά και εμφανισιακά.

Αυτό που λένε ότι ο άνθρωπος δεν αλλάζει δεν είναι αλήθεια, ή δεν χρειάζεται να είναι, γιατί όλοι μπορούμε να αλλάξουμε αν το θέλουμε αρκετά κι αν προσπαθήσουμε και συνεχίσουμε να προσπαθούμε για να διατηρήσουμε την αλλαγή.

Έρχονται τα Χριστούγεννα όπου ναναι και μαζί τους φέρνουν μια νέα χρονιά, το 2023 που πραγματικά εύχομαι και χρειάζομαι να σβήσει εντελώς η πανδημία από την καθημερινότητα σε σημείο να μπορέσουμε σιγά σιγά να την ξεχάσουμε. Δεν ξέρω καν αν είναι εφικτό να ξεχαστεί στη διάρκεια της δικής μας ζωής, αλλά είναι ένας στόχος επειδή ήταν και εξακολουθεί να είναι τραυματική εμπειρία που όλους, τον καθένα διαφορετικά, μας σημάδεψε.

Happy Birthday μπλογκάκι μου και να συνεχίσω να γράφω σε σένα ό,τι θέλω να εκφράσω κι ιστορίες που θέλω να μοιραστώ 🙂😏😉🤘🏻


1 σχόλιο:

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...