11 Ιουν 2009

Θάλασσα, θαλασσάκι μου!


Θάλασσα, θάλασσα κι αλμυρό νερό να σε ξεχάσω δεν μπορώ!


Τη λατρεύω τη θάλασσα. Μ’αρέσει αφάνταστα να κάθομαι να τη κοιτάω. Με τραβά το χρώμα της, η γλύκα ή η αγριάδα της. Με τραβάει όπως κι αν είναι.

Το χειμώνα με τα πελώρια κύματα, με δυνατές τρικυμίες και βαθύ μπλε ή τυρκουαζ. Όταν αντικατοπτρίζει τον μουντό και γκρίζο ουρανό.




Το καλοκαίρι ήρεμη, γαληνεμένη, με απαλά κυματάκια στην ακτή. Βαθύ γαλάζιο, ένα με τον ουρανό να επεκτείνεται όπου βλέπει το μάτι.



Πάνω σε καράβι, να σε περιτριγυρίζει από παντού το απέραντο γαλάζιο της. Παρέα οι γλάροι να συντροφεύουν το καράβι στον προορισμό του. Το μάτι να αγναντεύει και να ξεκουράζεται στα γαλανά νερά της.



πηγή φώτο

Αχ με τρέλανε το φεγγάρι μαζί με τη θάλασσα!!


Έκανα χθες το πρώτο μου μπάνιο για φέτος. Το νερό ήταν παγωμένο αλλά το απόλαυσα! Η παραλία δεν είχε πολύ κόσμο. Η άμμος ήταν καυτή, ο ήλιος και ο αέρας που φυσούσε έκαιγαν. Μόλις όμως μπήκα μέσα στη θάλασσα όλα τα έβλεπα αλλιώς.

Το κύμα με παρέσερνε, οι ήχοι κάτω απ΄την επιφάνεια της θάλασσας αλλιωμένοι, γλυκύτεροι.
Μετά η αλμύρα στο κορμί. Ο καθαρός αέρας. Ο ήχος των κυμάτων. Το χρώμα της θάλασσας. Δεν ήθελα να φύγω.. Τη λατρεύω! Δεν την αλλάζω με τίποτα!

Πέρυσι που πήγαμε διακοπές στο βουνό ένιωθα ότι δεν έκανα διακοπές. Διακοπές μακρυά από τη θάλασσα δεν είναι διακοπές για μένα. Λες να’μουν δελφίνι στην προηγούμενη ζωή μου; Λέω γω τώρα.. ;)



Θάλασσα, θάλασσα τι μου ’χεις κάνει για σένα έχασα κάθε λιμάνι!


Θάλασσα πλατιά σ' αγαπώ γιατί μου μοιάζεις
θάλασσα βαθιά
μια στιγμή δεν ησυχάζεις
λες κι έχεις καρδιά

την καρδιά μου την μικρούλα την πλατιά

Όνειρα τρελλά που πετούν στο κύμα πάνω
φτάνουν στην καρδιά

και τα νιάτα μας ξυπνάμε

όνειρα πλατιά

και οι πόθοι φτερουγίζουν σαν πουλιά

Έχω ένα καϋμό
που με τρώει γλυκά και με λιώνει
έχω ένα καϋμό θά 'ρθω να στον πώ
αδελφή μου εσύ θάλασσα που σ' αγαπώ

Κύματα πουλιά
στα ταξίδια σας που πάτε
τα αλαργινά
την κρυφή μου λύπη πάρτε
κι από εκεί μακρυά να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά

4 σχόλια:

  1. αχχ.. μύρισε καλοκαίρι?
    μύρισαν διακοπές??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aggelika καλημέρα! αν μύρισαν λέει! παραμύρισαν! πως και πως τις περιμένω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θάλασσα μάνα μοίρα μου εσύ
    γαλάζια μοίρα
    για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
    θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
    πάρ' την καρδιά μου και κάν' την μισή
    του ανέμου αγρίμι!!

    Μέρα καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μέρα καλή Αναστασία μου! Τι όμορφο ποιηματάκι είναι αυτό;! Ή μήπως είναι τραγούδι; Ποίος το έγραψε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...