21 Νοε 2010

Υπέροχο τίποτα - Γιάννης Αγγελάκας


Ειν' αυτή η παγωνιά που ζεσταίνει
το πρωινό μετά τη γιορτή
τ' αλλόκοτο βλέμμα σου που δεν με χορταίνει
κι η λέξη που κρατάς για το τέλος εσύ

Υπέροχο τίποτα η ανάσα σου ζαλίζει
μα πάνω σου κρατιέμαι ζωντανός
υπέροχο τίποτα η γλώσσα σου με σχίζει
αφήνοντας σημάδια που δε σβήνει ο καιρός
που δε σβήνει ο καιρός
που δε σβήνει ο καιρός

ήθελα κάτι να γράψω αλλά δε μου μεινε χρόνος μέχρι να σας επισκεφτώ όλους στα σπίτια σας :)
φιλιά και όμορφη βδομάδα ΘΑ χουμε που λέει και το μαλεράκι μας


10 σχόλια:

  1. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.
    Πολυ ομορφο το κομματι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο τραγούδι daisy μου,
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ήθελα κάτι να γράψω αλλά δε μου μεινε χρόνος μέχρι να σας επισκεφτώ όλους στα σπίτια σας" <- αυτό δηλώνει πολλά για την ποιότητα του ανθρώπου στον οποίο ανήκει το μπλογκ.. :)

    Καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο "υπέροχο τίποτα", δε λέω τίποτα για να μην το χαλάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκρουτζάκο μου καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lilium χαίρομαι που σου αρέσει :)
    Καλή βδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. absentminded να'σαι καλά :)
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκουλουκούιν έτσι είναι δε θέλει κάτι να προστεθεί, τα λέει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραίο....αλλά πιο ωραίο το βπακραουντ σου...
    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΟΥΛΗ μου σ'άρεσε; Όλο τ'αλλάζω αν και δε σε φτάνω στις αλλαγές :)
    πιο πολύ το έβαλα για τη μαργαριτούλα και το απαλό χρωματάκι!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Το μπλογκιν είναι πάθος

Πόσα χρόνια έχω να γράψω; Σίγουρα πολλά αν και θα ήθελα να είχα συνεχίσει. Το αγαπάω το μπλογκιν με πάθος όπως δεν αγάπησα ποτέ το τουιτερ. ...